تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف

دوره 2، شماره 3، آذر 1400، صفحه 1-12

مریم طیبی؛ مهدی ایزدی؛ ابراهیم ریحانی


بررسی مسائل زمینه‌مدار در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 1-21

نرگس یافتیان؛ فائزه فیروزشاهی


بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E

دوره 2، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1-14

امیر اسماعیلی کرانی؛ شهریار ساکنیان دهکردی


تاثیر کارگروهی بر یاد گیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 15-28

ناهید سادات نیارییس؛ عباسعلی قیومی


ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو

دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 15-29

افسانه محبت پناه؛ نرگس یافتیان


واکاوی روش‌های تدریس ریاضی در دوره ابتدایی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 15-30

سید حشمت الله مرتضوی زاده؛ زهرا روزپیکر


شناسایی چالش‌های دانش‌آموزان در حل مسائل کلامی کسر در پایان دورة ابتدایی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 27-44

مونا بطویی آورزمان؛ مریم محسن پور؛ زهرا گویا


تحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره اول و دوم متوسطه بر اساس رویکرد مدل‌سازی

دوره 1، شماره 1، آذر 1399، صفحه 29-44

ابوالفضل رفیع پور؛ ریحانه مولایی


تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 31-45

محمدباقر فرقانی اوزرودی؛ علی اکبر رئیس پور؛ مهدی خدادادی


تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد

دوره 2، شماره 3، آذر 1400، صفحه 33-42

علی شیروانی شیری؛ خدیجه اسفندی؛ نفیسه آزادی


جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله

دوره 2، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 41-62

محمد فلاح نسیمی؛ ابراهیم ریحانی؛ محمدجواد اسلام‌پور