بخش ریاضی، دانشکده علوم، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
10.48310/rme.2025.16857.1098
چکیده
همهگیری کووید-۱۹ تغییرات اساسی در چشمانداز آموزشی جهانی به وجود آورد. تعطیلی مدارس و مؤسسات آموزشی به دلیل شیوع بیماری، دانشگاهها و مراکز آموزشی را مجبور به پذیرش روشهای جدید یادگیری مانند آموزش الکترونیکی و ترکیبی کرد. این چالشها فرصتهایی نیز به همراه داشت، از جمله فرصت تغییر اساسی در روشهای ارائه دروس. دانشگاه شیراز نیز در این زمینه فعال بوده و درس ریاضی عمومی را با استفاده از یک مدل آموزشی جدید و مناسب برای دانشجویان ارائه کرد. این مدل آموزشی بر اساس نیازهای ویژهی دانشجویان طراحی شده و شامل امکانات پیشرفتهی الکترونیکی، منابع آموزشی متنوع و پشتیبانی مستمر از استادان و دانشجویان است. با استفاده از این مدل، مربیان میتوانند فرآیند یادگیری را به طور قابل توجهی بهبود بخشند و محیطی جذاب ایجاد کنند که به دانشجویان امکان میدهد بهترین نتایج را کسب کنند. این مقاله به بررسی تجربیات و نتایج تدریس ریاضی عمومی با استفاده از این مدل در دانشگاه شیراز میپردازد.
عبدالهی, فرشید . (1403). تجارب زیسته در تغییر بنیادین آموزش مجازی ریاضی عمومی. پژوهش در آموزش ریاضی, 4(1), 1-17. doi: 10.48310/rme.2025.16857.1098
MLA
عبدالهی, فرشید . "تجارب زیسته در تغییر بنیادین آموزش مجازی ریاضی عمومی", پژوهش در آموزش ریاضی, 4, 1, 1403, 1-17. doi: 10.48310/rme.2025.16857.1098
HARVARD
عبدالهی, فرشید. (1403). 'تجارب زیسته در تغییر بنیادین آموزش مجازی ریاضی عمومی', پژوهش در آموزش ریاضی, 4(1), pp. 1-17. doi: 10.48310/rme.2025.16857.1098
CHICAGO
فرشید عبدالهی, "تجارب زیسته در تغییر بنیادین آموزش مجازی ریاضی عمومی," پژوهش در آموزش ریاضی, 4 1 (1403): 1-17, doi: 10.48310/rme.2025.16857.1098
VANCOUVER
عبدالهی, فرشید. تجارب زیسته در تغییر بنیادین آموزش مجازی ریاضی عمومی. پژوهش در آموزش ریاضی, 1403; 4(1): 1-17. doi: 10.48310/rme.2025.16857.1098