اولیایی، زهره (1392). ارزیابی تغییر برنامه درسی ریاضی پایه اول ابتدایی و پیامدهای آن. همایش ملی تغییر برنامه درسی دورههای تحصیلی آموزشوپرورش. دانشگاه بیرجند.59-58.
رفیع پور گتابی، ابوالفضل، گویا، زهرا (1389). ضرورت و جهت تغییرات در برنامه درسی ریاضی مدرسهای در ایران از دیدگاه معلمان. نوآوریهای آموزشی. 9(33)، 120-91.
شیخی آرام، امین (1395). بررسی سیر تحولات برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی در ایران. اولین اجلاس بینالمللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل. شرکت علمی پژوهشی باران اندیشه، شهر ساری.
عالمیان، وحید، داودی، خسرو، رستگار، آرش (1391). کتاب راهنمای تدریس (راهنمای معلم) ریاضی اول دبستان. نشر: اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسى تهران.
عسگری، صدیقه (1392). تغییر برنامه درسی ریاضی: ارزیابی طرح غنیسازی تجارت یادگیری درس ریاضی. همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران. دوره 12، 300-297.
غلام آزاد، سهیلا (1399). تغییر برنامه درسی ریاضی مدرسهای: چالشها و تحقیقات موردنیاز. فصلنامه مطالعات برنامه درسی ایران.15(57).128-107.
غلام آزاد، سهیلا (1396). عوامل مؤثر در تغییر برنامه درسی ریاضی. فصلنامه رشد آموزش ریاضی.34(3)،17-14.
گویا، زهرا (1390). سیر تحول و شکلگیری برنامههای درسی ریاضی مدرسهای در ایران. رشد آموزش ریاضی. دوره 28. شماره 4، 11-4.
فتحی واجارگاه، کوروش، کشتی آرای، نرگس، فروغی، احمدعلی، زیمیتات، کرایگ (1388). طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی تجربهشده در آموزش عالی مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی. فصلنامه مطالعات برنامه درسی.4(3)، 308-281.
Gentles, S. J., Charles, C., Ploeg, J., and McKibbon, K. (2015). Sampling in Qualitative Research: Insights from an Overview of the Methods Literature. The Qualitative Report, 20(11), pp. 1772-1789.
National Advisory Committee on Mathematical Education. (1975).Overview and Analysis of School Mathematics Grades K-12.washington.D.C.:conference Board of the Mathematical Science.
Shimizu, Y., Vithal, R., Ruiz, A., Cuoco, A., Bosch, M., Gholamazad, S., Morony, W., Zhu, Y., and Arzarello, F. (2017). School mathematics curriculum reforms: challenges, changes and opportunities. ICMI Study 24. International Commission on Mathematical Instruction.